مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن

ساخت وبلاگ


Social Marketing یا این که بازاریابی شبکه های عمومی چه می باشد؟
در کل ارتقاء ترافیک تارنما و جلب دقت مخاطبین چهت نیل به هدف ها تجاری طراحی اپلیکیشن  از طریف شبکه های مردمی مثل چهره بوک ، اینستاگرام ، توییتر و ... بازاریابی کانال اجتماعی گفته میگردد. امروزه شاهد حضور بیشتراز پیش مارک های گوناگون در شبکه‌های‌مردمی هستیم البته همواره بعضا از مدیران کسب و عمل از مزایای داشتن بازاریابی شبکه‌های‌مردمی اطلاعی ندارند. بازاریابی شبکه های مردمی به لهجه معمولی نوعی از بازاریابی اینترنتی میباشد که اشخاص از کسب و شغل های گوناگون با مقصود جذب مخاطبان بیشتر در‌این کانال ها استارت به عمل میکنند.

 

 
 
یکی مهم ترین مزایای شیوه پرتاب کردن بازاریابی اینترنتی برای مارک سازی و شناساندن کسب و فعالیت ها در فضای مجازی به مخاطبین میباشد. از این نحوه شرکت های می‌توانند با استعمال از وب خبر ها و تولیدات و سرویس ها خویش را به مخاطبان خویش آگهی نمایند و در کنار آن مخاطبان جدیدی را نیز بیابند.
یکی از دیگر از مزایای به کار گیری از شبکه‌های‌عمومی برای کسب و امور کاهش مخارج بازاریابی میباشد . در شبکه‌های‌مردمی از میزان دارایی های سنگین و سرسام آور تبلیغاتی و برندینگ از روش رسانه های جمعی و چاپی خبری وجود ندارد .
سپرده گذاری در‌این کانال ها به ساخت‌و‌ساز محتوا و پباده سازی استراتژی و اما سپرده گذاری هنگامی نیروی انسانی کمپانی شما معطوف گردد که به نسبت رسانه های دیگر بسیار ناچیز میباشد .
اکثر مصرف کنندگان پیش از انجام کسب و عمل با یک کمپانی خواستار بدست آوردن داده ها بیشتری از آن میباشند. شبکه‌های‌عمومی به یک ابزار تحقیقاتی دوست داستنی تبدیل گردیده اند. سرگرم شدن با مصرف کنندگان درین رسانه ها سبب به  گسترش یک ارتباط می گردد و فرصتی را برای جواب به پرسش مشتریان مهیا می نماید، و  تولید یک تجربه مثبت با کمپانی شمارا تضمین می نماید در سود یافتن مشتریان بالقوه از مهم ترین مزایای بازاریابی شبکه های عمومی میباشد.
شبکه‌های‌مردمی به کسب و امور این زمان را می دهند تا در امر مخاطبانشان به داده ها ارزشمندی برسند. اطلاعاتی مثل به چه چیزی علاقمند می باشند و چه‌گونه کردار می‌نمایند و … . این نکته بسیار مهمی میباشد که خیلی از کسب و امور حتی آنهایی که حضوری فعال در شبکه های مردمی دارا‌هستند از آن به کار گیری قابل قبولی نمیکنند.
 

 

 

 
 
این روزها دسترسی به اکثری از شبکه‌های‌مردمی از روش گوشی بسیار بی آلایش خیس و فراگیر خیس میباشد. این قضیه باعث گردیده تا فعلا اجرای کمپین های تبلیغاتی در شبکه‌های‌عمومی که برنامه گوشی آن‌ها محبوبیت بیشتری دارااست برد بهتر و سریعتری را در اکثر وقت ها موردها به یار داشته باشد. از مثال پیروز ترین شبکه های عمومی گوشی می شود به اینستاگرام ( Instagram ) اشاره کرد که یک کانال اجتماعی به طور کامل موبایلی میباشد و این روز ها شاهد عمل مارک های مطرح مملکت درین کانال ی اجتماعی هستیم. برد کمپین های بازاریابی در کانال اجتماعی اینستاگرام به حدی بالاست که بازاریابی اینستاگرامی خویش تبدیل به یک شاخه تخصصی از بازاریابی شبکه های مردمی شده است.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن , نویسنده : عباسی app02 بازدید : 306 تاريخ : چهارشنبه 29 مرداد 1399 ساعت: 16:36


فردی سازی در نرم افزار

در صورتی قرار به گزینش باشد یوزرها مدام  طراحی اپلیکیشن  را تعیین می نمایند که امکان فردی سازی را داشته باشد. فارغ از شک تغییر‌و تحول پیکربندی پیش فرض نظیر رنگ، سایز و فونت برای یوزرها جالب میباشد.

براین اساس به یوزرها اثبات می‌کنید که تصمیم گیرنده آخری میباشند و می‌توانند با اعتنا به عشق و مراد فردی ظواهر برنامه خویش را تغییر و تحول دهند.

امنیت بالا

مراقبت داده ها خصوصی و اطراف محرمانه یوزرها از حیاتی ترین اصول در پباده سازی یک نرم افزار خوب میباشد. هیچکس دوست ندارد با نصب یک برنامه نو روی تلفن همراه، خویش را در معرض خطر قرار دهد. یک گروه پباده سازی توانا می‌تواند با بالا بردن امنیت، یوزرها بیشتری را ترغیب به نصب اپ می نماید. داده ها فردی و بانکی یوزرها می بایست بدور از دسترس هکرها باشد.

رابطه با یوزرها

یک نرم‌افزار خوب مدام راه و روش های ارتباطی بیشتری را برای یوزرها فعالی و مشتریان احتمالی آینده، گشوده می‌گذارد. قابلیت و امکان ارسال توصیه و نظارت برنامه، سکو بندی و امتیاز دهی به برنامه از رویکرد های بی آلایش و سریع اخذ برخورد از یوزرها فعال میباشد که نباید نادیده گرفته گردد.

 


۴- نرم افزار را بی آلایش نگه دارید
تجربه یوزرها از عمل با اپ نقش بسیار مهمی را در پیروزی برنامه بازی می‌نماید. اپ ها ذاتاً برای انجام تسک ها میباشند تا روند انجام یک فعالیت کوتاه‌خیس گردد. با این حالا در ایجاد نرم افزار گوشی هم این نکته درستی می‌نماید و روند انجام تسک ها هرچقدر کمتر باشد گشوده هم معدود میباشد. یوزرها به صورت طبیعی پیرو اثربخشی و آسانی میباشند. بدین ترتیب روش انجام تسک را خیلی معمولی نمایید. اپلیکیشنی که آسانی ندارد در بیشتر مواقع به وسیله کاربرانش رخنه‌ میگردد.

ساختن راهی که عموم از آن پیروی نمایند نرم‌افزار شما‌را غالب می‌نماید. یک دور و اطراف کاربری سادگی را بسط دهید و با دقت به اصول پباده سازی، آسانی را هم ادویه فعالیت نمائید. کاربرد نرم‌افزار شما هر چه باشد، زمانی بی آلایش شناحته خواهد شد، بهتر و چیره‌خیس خواهد بود. سؤالات ذیل را در ذهن داشته باشید:

         آیا معاش را برای یوزرها معمولی‌خیس میکنی؟
         آیا یوزرها سوای هیچ پند متوجه می‌گردد که چه‌گونه از اپ به کار گیری نمایند؟
         این خصوصیت‌ها به کار گیری می شوند؟ آیا دارای ربط می‌باشند؟
         این خصوصیت‌ها نرم افزار شمارا سهل وآسان‌خیس می‌نماید یا این که پیچیده!؟
 

به طور کلی یک نرم افزار برنده می بایست مخاطب پسند باشد. استعمال از اپ راحت باشد. در حالتی‌که یوزرها بازه زمانی بیشتری را برای حافظه دریافت کردن فعالیت با برنامه شما سپری نمایند؛ خیلی سریع آن را رخنه‌ می‌نمایند. در صورتیکه اپ شما معمولی باشد، یوزرها هیچ زمان به نرم افزار حریف مراجعه نمیکنند.

 

دیگر ادویه‌های اثرگذار برای ساخت‌و‌ساز برنامه غالب :
۵- توسعه و گسترش نرم افزار برای هر دو سیستم دلیل اندروید و ios

۶- فراهم نمودن قابلیت و امکان تلاش آفلاین

۷- محافظت سعی بسیار بالا

۸- آزمایش و تست نرم‌افزار

۹- ارائه مجانی نرم‌افزار

۱۰- طرح ریزی برای رسم یک استراتژی مطلوب بازاریابی

۱۱- طرح ریزی برای جذب و مراقبت  مداوم یوزرها

۱۲- تهیه کردن یک شبکه به مراد اخذ بازخوردها

۱۳- رصد و تحلیل آمار

۱۴- تنظیم و ارائه بروزرسانی های منظم

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن , نویسنده : عباسی app02 بازدید : 460 تاريخ : يکشنبه 26 مرداد 1399 ساعت: 18:45


اول اپلیکیشنی که قرار میباشد درین خصوصی راهنماهای پایتون بنویسیم یک دیکشنری میباشد. طراحی اپلیکیشن این دیکشنری از نوع تعاملی میباشد. شاید این فعالیت به حیث بی آلایش بیاید؛ ولی یک هجرت هزاران کیلومتری هم از قدم در آغاز مقدمه می گردد، به این ترتیب درین نوشته اولی قدم خویش را برمی‌داریم. در حال حاضر سؤال این میباشد که‌این دیکشنری چه فعالیت خواهد کرد؟ دیکشنری ما چنان که انتظار می‌رود تمجید یک کلمه و واژه را که استفاده کننده وارد نموده است رجوع میدهد. افزون بر آن در صورتی‌که مخاطب هنگام وارد کردن واژه و کلمه‌های متبوع خویش، خطا املایی داشته باشد، نرم افزار ما مجاورت‌ترین واژه را بابیان «آیا منظورتان این بود؟» (did you mean this instead) توصیه می‌نماید و در صورتیکه واژه و کلمه‌ای بیش تر از یک تعریف و تمجید داشته باشید، همگی آنان‌را بازیابی می‌نماید. شاید تولید این اپ در حال حاضر دیگر به نظرتان بی آلایش نیاید. در هر هم اکنون با ما همدم باشید.

اعتنا نمائید که مقصود ما در‌این نوشته آن میباشد که علاوه بر یادگیری طریق ساخت‌و‌ساز برنامه، با نحوه کدنویسی نیز آشنا شویم، زیرا کد منزه بسیار دارای اهمیت میباشد.

قدم 1: داده‌ها
برای این که بدانید دیکشنری چه طور فعالیت خواهد کرد، بایستی بدانید که از چه داده‌هایی برای اجرای اعمال فوق‌الذکر استعمال می‌نماید. داده‌ها در‌این نرم‌افزار در قالب JSON می باشند. در شرایطی که از قبلی JSON را میشناسید، می توانید یکسری خط آینده را رد نمائید و به ادامه مطالعه این راهنما بپردازید. با این هم اکنون در شرایطی که اولیه باری میباشد که کلمه و واژه JSON را می‌شنوید و یا این که به پاره ای یاداوری داده ها نیاز دارید، می توانید در پی مثال‌ای از قالب JSON را مشاهده کنید:

 

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
{

  "abandoned industrial site": [

    "Site that cannot be used for any purpose, being contaminated by pollutants."

  ],

  "abandoned vehicle": [

    "A vehicle that has been discarded in the environment, urban or otherwise, often found wrecked, destroyed, damaged or with a major component part stolen or missing."

  ],

  "abiotic factor": [

    "Physical, chemical and other non-living environmental factor."

  ],

  "access road": [

    "Any street or narrow stretch of paved surface that leads to a specific destination, such as a main highway."

  ],

  "access to the sea": [

    "The ability to bring goods to and from a port that is able to harbor sea faring vessels."

  ],

  "accident": [

    "An unexpected, unfortunate mishap, failure or loss with the potential for harming human life, property or the environment.",

    "An event that happens suddenly or by chance without an apparent cause."

  ],

  "accumulator": [

    "A rechargeable device for storing electrical energy in the form of chemical energy, consisting of one or more separate secondary cells.\\n(Source: CED)"

  ],

  "acidification": [

    "Addition of an acid to a solution until the pH falls below 7."

  ],

  "acidity": [

    "The state of being acid that is of being capable of transferring a hydrogen ion in solution."

  ],

  "acidity degree": [

    "The amount of acid present in a solution, often expressed in terms of pH."

  ],

  "acid rain": [

    "Rain having a pH less than 5.6."

  ],

  "acid": [

    "A compound capable of transferring a hydrogen ion in solution.",

    "Being harsh or corrosive in tone.",

    "Having an acid, sharp or tangy taste.",

    "A powerful hallucinogenic drug manufactured from lysergic acid.",

    "Having a pH less than 7, or being sour, or having the strength to neutralize  alkalis, or tuing a litmus paper red."

  ],

  "acoustic filter": [

    "A device employed to reject sound in a particular range of frequencies while passing sound in another range of frequencies."

  ],

  "acoustic insulation": [

    "The process of preventing the transmission of sound by surrounding with a nonconducting material."

  ]
}

شاید اطلاع نداشته باشید که در سال 2017 در هر ثانیه 2,500,000,000,000,000,000 (2.5 کوینتیلیون) بایت داده ساخت و ساز شده‌است.

JSON چه می‌باشد؟
JSON اختصاری برای عبارت «نمادگذاری شیء جاوا اسکریپت» (JavaScript Object Notation) به صورت عمده دربرگیرنده دو قسمت کلید و مقدار میباشد که یک مقدار را به یک کلید انتساب میدهد.

در حال حاضر نوبت به ارزیابی کد رسیده میباشد. نخست کتابخانه JSON را ایمپورت می کنیم و بعد از متد load این کتابخانه برای بار گذاری داده‌هایی که در قالب JSON می‌باشند به کار گیری خوا هیم کرد. نکته حائض اهمیت آن میباشد که ما داده‌ها را در قالب JSON بار گذاری میکنیم؛ ولی این داده‌ها در متغیر data در قالب «دیکشنری» پایتون ذخیره میگردند. در صورتی در امر نوع داده دیکشنری در پایتون اطلاع ندارید، می بایست بگوییم که‌این نوع داده یک قالب برای ذخیره‌سازی داده‌ها میباشد که شباهت متعددی به قالب JSON داراست و از به عبارتی موقعیت «کلید-مقدار» (key-value) پیروی می‌نماید.


1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
#Import library

import json
 
#Loading the json data as python dictionary
#Try typing "type(data)" in terminal after executing first two line of this snippet

data = json.load(open("data.json"))
 
#Function for retriving definition

def retrive_definition(word):

    retu data[word]
 
#Input from user

word_user = input("Enter a word: ")
 
#Retrive the definition using function and print the result

print(retrive_definition(word_user))
به محض این که داده‌ها در پایتون بار گذاری شدند، یک تابع می‌نویسیم که واژه و کلمه را بگیرد و درپی تعریف‌و‌تمجید آن در داده‌ها بگردد. این عمل راحت میباشد:


قدم 1– داده‌ها (خروجی) — برای مشاهد تصویر در بعدها مهم روی این لینک و پیوند کلیک فرمائید (+).
قدم 2: ارزیابی لغت ها ناموجود
ما می توانیم با سود‌گیری از یک ساختار if-else به تحلیل حالت وجود یا این که عدم وجود کلمه ها فی مابین داده‌های خویش بپردازیم. در شرایطی‌که واژه و کلمه‌ای دربین داده‌ها جانور نباشد، این دستور را به مخاطب اطلاع می دهیم. در این باره این فعالیت با اکران پیام «The word doesn’t exist, please double check it» شکل میگیرد.


1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
#Import library

import json
 
#Loading the json data as python dictionary
#Try typing "type(data)" in terminal after executing first two line of this snippet

data = json.load(open("dictionary.json"))
 
#Function for retriving definition

def retrive_definition(word):

    #Check for non existing words

    if word in data:

        retu data[word]

    else:

        retu ("The word doesn't exist, please double check it.")
 
#Input from user

word_user = input("Enter a word: ")
 
#Retrive the definition using function and print the result

print(retrive_definition(word_user))

قدم 2– تحلیل عدم وجود واژه‌ها (خروجی)
قدم 3: آلرژی به حروف کوچک یا این که گسترده
هر استفاده کننده طرز خاصی برای تایپ کردن کلمه ها دارااست. با این که بعضی اشخاص تمامی حروف را به طور کوچک می‌نویسند؛ البته بعضی دیگر حروف اولِ لغات را عظیم می‌نویسند، غرض ما این میباشد که خروجی واژه و کلمه‌هایی که به طور‌های متعدد نوشته می گردند، همواره یکسان باشد. برای مثال Rain و rain هر دو یک خروجی ساخت‌و‌ساز می‌نمایند. چهت نیل به‌این غرض می بایست کلمه و واژه‌ای که استفاده کننده وارد کرده را به وضعیت «کلیه حروف کوچک»، تبدیل کنیم، زیرا داده‌های ما در همین قالب می‌باشند. این فعالیت در پایتون با استعمال از متد ()lower ممکن میباشد.

شرایط 1 – برای اطمینان از این که نرم افزار ما تعریف‌و‌تمجید کلماتی را که با کلام وسیع مقدمه گردیده‌اند (مانند Texas یا این که Tehran) به صدق رجوع میدهد بایستی با استعمال از یک شرط if-else این موقعیت را تحلیل کنیم.
وضعیت 2– برای اطمینان از این که اپلیکیشن ما تعریف و تمجید لغات اختصاری (مانند USA یا این که UN) را به صدق رجوع و برگشت می دهد، می بایست وضعیت‌های حروف پهناور را نیز ارزیابی کنیم.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
#Import library

import json
 
#Loading the json data as python dictionary
#Try typing "type(data)" in terminal after executing first two line of this snippet

data = json.load(open("dictionary.json"))
 
#Function for retriving definition

def retrive_definition(word):

    #Removing the case-sensitivity from the program

    #For example 'Rain' and 'rain' will give same output

    #Converting all letters to lower because out data is in that format

    word = word.lower()
 

    #Check for non existing words

    #1st elif: To make sure the program retu the definition of words that start with a capital letter (e.g. Delhi, Texas)

    #2nd elif: To make sure the program retu the definition of acronyms (e.g. USA, NATO)

    if word in data:

        retu data[word]

    elif word.title() in data:

        retu data[word.title()]

    elif word.upper() in data:

        retu data[word.upper()]
 
#Input from user

word_user = input("Enter a word: ")
 
#Retrive the definition using function and print the result

print(retrive_definition(word_user))

قدم 3– آلرژی به کوچکی/بزرگی حروف – برای مشاهده تصویر در بعدها اساسی روی این لینک و پیوند کلیک فرمایید (+).
در این‌حالت دیکشنری ما مهیا ارائه هدف ها اول خویش شده‌است، یعنی تعاریف کلمه‌ها را بازیابی می‌نماید. البته بایستی یک قدم دیگر نیز به پیش برویم. آیا تا به امروز از طریق توصیه عبارات از سوی گوگل، برای تصحیح واژه و کلمه‌ها در هنگام وارد کردن یک عبارت نادرست در نوار کاوش شگفت‌زده گردیده‌اید؟

 

ما میخواهیم این قابلیت دیدنی را در دیکشنری خویش در اختیار بگذاریم. قبل از آن که‌این عمل را در قدم 5 این راهنما انجام دهیم، می بایست سازوکار عملی این عمل را در قدم 4 ادراک کنیم.

قدم 4: مجاورت‌ترین همخوانی
در حال حاضر در مواقعی که استفاده کننده هنگام وارد کردن واژه متبوع خویش خطا املایی داراست، میخواهیم مجاورت‌ترین کلمه و واژه مطابق را به وی توصیه دهیم و بپرسیم آیا معنای این کلمه و واژه را میخواهد یا این که خیر. این عمل در پایتون با به کارگیری از کتابخانه difflib ممکن میباشد. دو متد برای انجام این عمل وجود داراست. ما هر دو را معرفی میکنیم و آن‌گاه آن را که همت بیشتری داراست گزینش میکنیم.

شیوه اولیه: Sequence Matcher
برای شعور این متد، در آغاز بایستی کتابخانه را ایمپورت کنیم و متد متبوع را از آن واکشی کنیم. تابع ()SequenceMatcher کلاً سه پارامتر میگیرد. پارامتر نخستین به ارزیابی درستی واژه و کلمه می پردازد، یعنی آیا کاراکتر مسافت یا این که خطوط خالی دارااست یا این که خیر، که در خصوص ما چنین چیزی نیست. پارامترهای دوم و سوم، دو واژه‌ای میباشند که میخواهید مشابهت‌های آنها‌را بیابید. این متد سود را به طور یکی کسری ارائه می‌نماید.


1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
#Import library

import json
# This is a python library for 'Text Processing Serveices', as the offcial site suggests.

import difflib

from difflib import SequenceMatcher
 
#Let's load the same data again

data = json.load(open("dictionary.json"))
 
#Run a Sequence Matcher
#First parameter is 'Junk' which includes white spaces, blank lines and so onself.
#Second and third parameters are the words you want to find similarities in-between.
#Ratio is used to find how close those two words are in numerical terms

value = SequenceMatcher(None, "rainn", "rain").ratio()
 
#Print out the value

print(value)

قدم 4.1 – Sequence Matcher (خروجی)
همان گونه که شاهد می‌باشید، شباهت در بین واژه و کلمه‌های rainn و rain برابر با 0.89 میباشد که به عبارتی 89% میباشد. این یک نحوه برای انجام فعالیت فوق میباشد. با این وجود طرز دیگری نیز وجود دارااست که در همین کتابخانه قابل اجرا میباشد و در آن مجاورت‌ترین آیتم هم خوانی بی واسطه با یک واژه ارائه می گردد و دیگر از اعداد استعمال نمیشود.

شیوه دوم: اخذ مجاورت‌ترین آیتم منطبق
نحوه عمل این متد چنین میباشد که پارامتر در آغاز تحت عنوان واژه‌ای میباشد که میخواهیم مطابق آن را پیدا کنیم و پارامتر دوم فهرست کلماتی میباشد که هم خوانی داشته‌اند. پارامتر سوم تعداد موردها مطابقتی را مشتمل بر می‌گردد که می خواهید در خروجی خویش داشته باشید. پارامتر انتها نیز یک ترازو میباشد که به طور عددی نسبی، مانند متد گذشته فعالیت می‌نماید. بنابراین می توانیم برای مثالً یک واحد سنجش به طور 99% گزینش کنیم که فقطً کلماتی که‌این میزان را دارا هستند رجوع و برگشت یابند. بر حسب نیاز خویش یک واحد سنجش برای این پارامتر گزینش فرمایید.


1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
#Import library

import json
# This is a python library for 'Text Processing Serveices', as the offcial site suggests.

import difflib

from difflib import get_close_matches
 
#Let's load the same data again

data = json.load(open("dictionary.json"))
 
#Before you dive in, the basic template of this function is as follows
#get_close_matches(word, posibilities, n=3, cutoff=0.66)
#First parameter is of course the word for which you want to find close matches
#Second is a list of sequences against which to match the word
#[optional]Third is maximum number of close matches
#[optional]where to stop considering a word as a match (0.99 being the closest to word while 0.0 being otherwise)
 

output = get_close_matches("rain", ["help","mate","rainy"], n=1, cutoff = 0.75)
 
# Print out output, any guesses?

print(output)

قدم 4.2 – اخذ مجاورت‌ترین گزینه هم خوانی (خروجی)
همانطور که شاهد می‌باشید، خروجی فوق نیازی به توضیح ندارد. مجاورت‌ترین واژه و کلمه میان آن سه واژه، عبارت «rainy» میباشد. در حالتی‌که به‌این مرحله رسیده‌اید، بایستی بدانید که فعلا قسمت مشقت بار عمل را به انجام رسانده‌اید. پیرو کافی میباشد این قسمت را در کد خویش در اختیار بگذاریم تا بتوانیم خروجی‌های مربوطه را داشته باشیم.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباسی app02 بازدید : 158 تاريخ : پنجشنبه 23 مرداد 1399 ساعت: 13:29

طراحی اپلیکیشن

 

نرم‌افزار ها در تلفن همراه و یا این که تبلت شما میتوانند فضای متعددی از دستگاه  رو اشغال کرده و سبب بروز مشکلاتی مثلا نماید شدن دستگاه رو پیرو داشته باشند.در iOS 11 یک امکان تازه به شما این اذن رو میده که اپ رو فارغ از اینکه داده ها اون تمیز بشه از روی دستگاهتون حذف فرمایید.به عبارت دیگه یعنی شما نرم‌افزار رو بی نقص منزه می‌کنید، فضای موبایل رو زیاد می‌کنید البته هیچ اطلاعاتی ار اون اپ حذف نمیشه.در ازای زمانیکه اپ رو مجدد در طول نیازتون دانلود نمائید،به همون شرایط پیش از تزکیه نرم افزار برمیگردید و چیزی رو از دست ندادید.

طرز به کارگیری از Offload Apps

 

برای دسترسی بدین امکان به مسیر Settings > General > iPhone Storage میرویم.در بالای برگه خلاصه گزارشی از موقعیت یاد دستگاهتون رو میتونید ملاحظه کنید و با تحت آوردن ورقه قادر خواهیم بود اپ هارو به تفکیک فضای اشغال گردیده مشاهده کنیم.همینطور در تحت هر اپ پایانی باری که از آن به کارگیری کردیم رو مشاهده می کنیم.

 

همونطور که بیان کردیم برای به کار گیری از این امکان هیچ مکان نگرانی وجود ندارد و صرفا اپ شما منزه میشه و هیچ اطلاعاتی از شما حذف نمیشه و داده ها بر روی موبایل شما باقی خواهد ماند.برای اینکه طرحی را Offload نمایید روی نرم افزار تپ نمایید تا وارد ورقه داده ها اون بشید

 

و با تعیین آیتم Offload Apps و تایید آن نرم افزار رو به وضعیت Offload در بیارید

 

بعداز انجام اینکار مشاهده می کنید که نرم‌افزار چه طور در خواهد آمد و آرم ابر را کنار اون مشاهده خواهید کرد و به این معناست که برای به کار گیری دوباره از اپ بایستی اون رو مجدد دانلود فرمائید و اینکار با او‌لین باری که‌این نرم افزار رو دوباره اجرا فرمائید رخداد میوفته.

 

به کارگیری از شرایط Offload Apps به طور خود کار

شما علاوه بر اینکه می تونید از این قابلیت و امکان به طور دستی منفعت مند بشید، این بضاعت رو هم دارید که به دستگاه اذن بدید به طور اتومات و بر پایه ی مدت پایانی به کار گیری از نرم افزار، به طور خودکار اپلیکیشن هایی که کمتر استعمال میشه رو به طور آفلاین در بیاره.برای اینکار ۲ رویه وجود داره و اولیه اینکه به مسیر Settings > General > iPhone Storage مراجعه کرده و آیتم Offload Unused Apps رو فعال نمائید

 

و یا این که همینطور میتوانید به مسیر Settings > iTunes & App Store رجوع کنید و آیتم Offload Unused Apps رو فعال نمایید

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباسی app02 بازدید : 697 تاريخ : دوشنبه 20 مرداد 1399 ساعت: 16:40


گویش های اپلیکیشن نویسی تلفن همراه طراحی اپلیکیشن برای دوسیستم ادله اندروید و IOS:
سی شارپ(C#):


 سی شارپ ! این گویش نرم‌افزار نویسی یک لهجه تعدادی الگویی هست که علاوه بر شی گرا بودن جز گرا نیز است که بوسیله
مایکرو سافت تاسیس شده است دارنده هدف ها همگانی میباشد به همین خیال و خاطر می‌توانیم این لهجه را مشابه آچار فرانسه بدانیم زیرا این لهجه در هر مسئله ای که بخواهید وارد گردید کاربرد دارااست، از طراحی وب سایت گرفته تا اپ های موبایلی و ... .
 
مراد از هدف ها همگانی داشتن چه است؟
یعنی این که محدوده وسیع ای از اپ های گوناگون را می قدرت با استعمال از C# ساخت نمود. حتی با آن گونه های مختلفی از نرم‌افزار ها به عنوان مثال نرم افزار های سرور، بازی هایی برای دسکتاپ و گوشی، خدمت های اینترنت و … را ساخت و ساز نمائید.
 
درصورتی که شما میخواهید یک برنامه بازی ساخت فرمایید:
سفارش ما تعیین سی شارپ میباشد چرا‌که این گویش به وسیله Unity3D پشتیبانی میگردد.
سی شارپ یک ورژن بی آلایش خیس و شی گرا از C و ++C میباشد و دارنده اقتدار ++C و راحت بودن ویژوال بیسیک میباشد.
همینطور تحت عنوان یک ورژن بی آلایش از جاوا نیز ذکر شده میشود و همچون جاوا، قابلیت و امکان بازیافت یاد (آشغال‌روبی ) را دارااست و این یعنی نیازی به نگرانی در مواقعی مانند کمبود یاد و ول کردن حافظه موقت نیست. در عین حالا سی شارپ جدیدتر از جاوا میباشد.  
ابزار ساخت و ساز نرم افزار های موبایلی سی شارپ چه اسم دارااست؟
 Xamarin  یک برای کسانی میباشد که در مسئله سی شارپ عمل می نمایند تا نرم‌افزار های خویش را برای اندروید و iOS ایجاد کنند.

برای آنکه متوجه گردید که ساخت و ساز یک نرم‌افزار گوشی با به کار گیری از C# تا چه حد می‌تواند فعالیت دیدنی و بی آلایش ای باشد کافیست که به نوشته ی علمی زامارین چه است ؟ ما خصوصی بزنید و با خصوصیات و اسرار این لهجه آشنا گردید.
 همینطور با  Xamarin میتوان اپلیکیشنی که ایجاد آن با به کارگیری از سایر گویش های نرم افزار نویسی بیش تر از یک هفته مدت میبرد را در برهه زمانی یک روز تشکیل داد.
 
به همین ما یه توصیه عالی برای شما دوستان داریم و آن فراگیری سی شارپ مقدماتی تا میانگین این لهجه میباشد.
پس شتاب فرمائید و مفاهیم نخستین این گویش را به خیر و خوبی برای آغاز ماهر شدن و داشتن شغلی در آینده برای درآمدتان بیاموزید.
پی اچ پی(php):


 کلمه و واژه PHP برگرفته از عبارت Hypertext Preprocessor می‌باشد و یک گویش اپ نویسی سمت سرور به طور کدباز میباشد.
این لهجه بوسیله Zend Technologies در سال 1995 ساخت شد و در بالا برای طراحی سایت آیتم استعمال قرار می گرفت و مقصود از ساخت و ساز آن نیز طراحی سایت ها با استعمال از آن بود. ولی امروزه کاربردهای این گویش ارتقا یافته میباشد که برای مثال آنان می شود به پباده سازی نرم افزار های اندروید اشاره کرد.
این لهجه علاوه بر اسکریپت نویسی سمت سرور برای اسکریپت نویسی در خط امر نیز به کار گیری میشود. با وجود آنکه PHP در اولِ ظهور یک لهجه نرم‌افزار نویسی کاربردی برای طراحی سایت های دینامیک بود البته امروزه این گویش به حدی پیشرفت داشته میباشد که می قدرت از آن برای ایجاد نرم‌افزار های اندروید و  نرم‌افزار های ios نیز بهره مند شد.
با استعمال از PHAP توسعه و گسترش دهندگان می‌توانند به آسانی نرم افزار های اندروید، نرم‌افزار های iOS و برنامه های ویندوز پباده سازی کنند.
سی پلاس پلاس(C++):


شاید تعجب نمائید مگر می گردد با این لهجه هم نرم‌افزار های موبایلی تولید ؟
بایستی بیان کنم آری می گردد زیرا ازقدیم بیان کردن دود از کنده بلند میشه.
سی پلاس پلاس یک گویش اپ نویسی شی گرا میباشد که تک بعدی نبوده و برای کاربرد های متنوعی قادر است گزینه به کارگیری قرار گیرد. گویش اپلیکیشن نویسی سی پلاس پلاس سینتکس های خویش را از لهجه سی به ارث برده میباشد و می قدرت اظهار‌کرد که‌این لهجه از گویش سی منشا گرفته میباشد. این بدان معنا میباشد که در حالتی که شما لهجه سی را آموخته باشید یادگیری سی پلاس پلاس برای شما فعالیت مشکلی نخواهد بود. این دو لهجه تا حدود بسیار متعددی شبیه یکدیگر می‌باشند البته می اقتدار اذعان کرد که سی پلاس پلاس اندکی پیچیده خیس و همینطور کامل تر از لهجه سی می‌باشد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 301 تاريخ : پنجشنبه 16 مرداد 1399 ساعت: 13:51


جاوا یکی‌از منعطف ترین گویش های نرم افزار نویسی برای پباده سازی طراحی اپلیکیشن گوشی
جاوا تحت عنوان یکی کهن ترین گویش های اپ نویسی در عالم توانسته میباشد با بروزرسانی مدوام و افزودن خصوصیت های تازه در بازار پباده سازی برنامه گوشی مکان خویش را بین دیگر رقبا محافظت نماید.

 

مزایای پباده سازی برنامه گوشی با گویش اپ نویسی جاوا
با تایپ کردن یک نرم افزار به لهجه جاوا می قدرت از آن در اشکال پلتفرم های اندورید، ویندوز و iOS استفاده کرد که‌این انعطاف پذیری از مهم ترین مشخصات و مزایای تولید اپلیکیشن گوشی با لهجه جاوا محسوب میشود.
شاید برهان اینکه اکثری از موسسات پهناور دربین المللی از جاوا تحت عنوان گویش مهم نرم افزار نویسی به کار گیری می نمایند این باشد که با یاری این لهجه می شود به راحتی فولدر های سیستمی، گرافیک یا این که صدا را بر روی هر سیستم عاملی در اختیار گرفتن و بازبینی نمود.
برای مثال کمپانی گوگل برای توسعه و گسترش نرم‌افزار نویسی اندروید مبادرت به ساخت‌و‌ساز کادر ورک اندروید استودیو کرده که تماما مبنی بر گویش جاوا میباشد.

 

 کدام لهجه برای پباده سازی اپلیکیشن تلفن همراه ماهر خیس میباشد؟
می بایست بدین نکته دقت کرد که هر لهجه اپلیکیشن نویسی در عین داشتن نکات مثبت دارنده معایب و نقاط ضعفی نیز می‌باشد. این زمینه نشان میدهد برای استارت روند پباده سازی و بسط یک برنامه، نخستین می بایست نظارت و پژوهش ها عظیم ای در قضیه تکنولوژی های نو و هوشمند انجام اعطا کرد چون تصمیم آخرین در رابطه چگونگی بسط و ساخت و ساز اپلیکیشن، آینده پروژه را تضمین می نماید. چهت نیل به یک ایده صحیح و تعیین لهجه نرم افزار نویسی مطلوب بهتر میباشد از روند پایین پیروی فرمائید تا با اطمینان گام در مرحله آنگاه بگذارید. 
1-    شناسایی بضاعت و توان های فنی گروه توسعه و گسترش دهنده، تعیین شایسته ترین برنامه نویسان و پباده سازی نرم‌افزار گوشی متناسب با مهارت های شناسایی گردیده
2-    تحلیل مشقت و پیچیدگی پروژه و تعیین گویش نرم افزار نویسی مطلوب
3-    مشورت کردن با صاحب کار و صاحبان پروژه در رابطه گویش نرم افزار نویسی متبوع و نظارت جوانب فعالیت چهت نیل به یک راه‌حل جامع و بدون نقص

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 321 تاريخ : سه شنبه 14 مرداد 1399 ساعت: 15:00


 بخش اعظمی از ما بعد از داشتن یک ایده، به‌این اندیشه می افتیم که اپلیکیشنی برای ایده خویش پباده سازی کنیم و شایسته ترین منش را برای آن نمی‌دانیم. قطعا، واهمه از کدینگ قادر است اشخاص طراحی اپلیکیشن را از ساختن یک نرم‌افزار مطلوب برای فعالیت خویش، به عقب هل دهد. خبر خوب این روز‌ها این میباشد که دیگر نیازی به کدینگ یا این که تجربه در ساخت‌و‌ساز اپلیکیشن وجود ندارد و هر کسی می تواند این نرم افزار متبوع خویش را پباده سازی و ساخت و ساز نماید. فرقی ندارد که نرم‌افزار شما برای فعالیت، بلاگ، فرآورده یا این که سرویس ها شما باشد؛ در حالتی که بدانید که کجا دنبال ساخت‌و‌ساز نرم افزار بگردید، نرم افزار‌های متبوع برای ساختن نرم افزار زیاد میباشند.

با یه خرده سرمایه‌گذاری بازه و نیت یادگیری، می توانید با شایسته ترین پلتفرم‌های پباده سازی نرم‌افزار، نرم‌افزار موبایلی کسب و فعالیت یا این که وب لاگ خویش را فعال‌ساز‌ی نمائید. فهرست تحت را مشاهده کنید و با شایسته ترین پلتفرم‌های پباده سازی نرم‌افزار آشنا گردید.

بیشتر بخوانید: ویروس کرونا مانند پیکار جهانی میباشد با این تفاوت که تمامی ما هم راستا با هم هستیم

۱ - Appery.io
پلتفرم Appery یک پلتفرم ابری آفریننده برنامه میباشد که میتوانید از آن برای ساختن نرم افزار‌های اندروید و iOS به کارگیری نمایید. این پلتفرم مشتمل بر Apache Cordova، Ionic و jQuery Mobile میباشد که اذن دسترسی به محتوای داخلی نرم‌افزار‌ها را می دهند.

 

هیچ نرم افزار‌ای برای دانلود و نصب این پلتفرم نیست، زیرا Appery در فضای رایانش ابری عمل می‌نماید. این نرم‌افزار ساخت‌و‌ساز نرم افزار دارنده یک ویرایشگر جلوه‌ای میباشد که می‌قدرت با کشیدن و آزاد کردن آیکون‌ها، رابط کاربری را پباده سازی کرد. میتوانید به هر API REST متصل گردید و در نرم‌افزار خویش از آن استعمال نمایید و در شکل نیاز به ذخیره داده، بلافاصلهً یک مقر داده ابری اضافه نمایید و به اپلیکیشن خویش برگردانید. میتوانید در فضای Appery هر پلاگین‌ای را به فضای برنامه خویش اضافه فرمایید یا این که پلاگین‌های فردی خویش را بسازید. همینطور این قابلیت و امکان وجود داراست که در حالتی که فردی با یک تیم فعالیت می‌نماید، پباده سازی خویش را با آنان به اشتراک بگذارد.

۲ - Mobile Roadie
Mobile Roadie یک پلتفرم منحصر تولید اپ میباشد که به هر کسی اذن ساخت و ساز یا این که رئیس برنامه‌های iOS یا این که اندروید می دهد. نکته بهتر این میباشد که ساختن نرم افزار درین پلتفرم به طور به طور کامل بصری واقعه میفتد. Mobile Roadie از گونه های رسانه‌ها، با وارد کردن خود کار کلمه ها کلیدی RSS، توئیتر یا این که گوگل نیوز و یک دیافراگن اتومات برای برقراری رابطه در حین حقیقی وواقعی با یوزرها پشتیبانی می‌نماید.

 

طراحان می توانند پیش‌اکران برنامه‌های خویش را در‌این پلتفرم به طور مداوم و همانطور که یوزرها از آن استعمال خواهند کرد، مشاهده نمایند. پلتفرم Mobile Roadie همینطور می تواند یوزرها خویش را در پروسه نام نویسی در مراحل اپلیکیشن استور اندروید با نظارت کیفیت و تناسب محتوا موعظه می‌نماید. این پلتفرم تولید برنامه به یوزرها خویش امداد می‌نماید تا نوتیفیکیشن ارسال نمایند. این نوتیفیکیشن‌ها می توانند از محتوای وب سایت یا این که خویش پلتفرم باشند.

Mobile Roadie از مجموع گویش‌های اپلیکیشن‌نویسی مانند XML، PHP و HTML پشتیبانی می‌نماید. هنگامی که فعالیت خویش را ابتدا میکنید، با یکسری آیتم برای تولید برنامه خویش روبرو خواهید شد، البته می توانید از ذوق و سلیقه فردی خویش در پباده سازی استعمال نمائید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 347 تاريخ : يکشنبه 12 مرداد 1399 ساعت: 15:59


با فناوری نو گوگل و اپل، تلفن همراه شما تماس با شخص کرونایی را اطلاع می دهد
مورخ نشر: 1399/01/31

شیوع جهانی ویروس کرونا و بیماری کووید-19 این ایام به گرفتاری اصلی تمام کشورها و ارگان های در بین المللی تبدیل گردیده و همگی تلاش دارا‌هستند تا به نوعی با این بیماری و عارضه ها ناشی از آن تقابل نمایند. طراحی اپلیکیشن در همین راستا خبر رسیده که گوگل و اپل هم دست همیاری به یکدیگر داده‌اند تا فناوری جدیدی را گسترش دهند که به دارندگان تلفن همراه‌های هوشمند این قابلیت را می دهد که از نزدیک شدن به اشخاصی که کرونا دارا‌هستند، با خبر شوند!
 شرکتهای اپل و گوگل که همواره حریف یکدیگر در صنعت گوشی بوده‌اند اینک قصد دارا‌هستند تا یک سیستم مشترک در میان پلتفرم‌های اندروید و آی وی اس ساخت کنند. این فناوری از بلوتوث برای ردیابی تماس فیزیکی احتمالی اشخاص به کارگیری خواهد کرد. به‌این صورت که به طور مداوم داده ها مرتبط با حرکات و رفت‌وآمد‌های اشخاص بوسیله سیستم تثبیت خواهد شد و در صورتیکه که فیض آزمایش کرونای فردی مثبت شود، همه تماس‌هایی که با اشخاص دیگر داشته به اطلاع آنها خواهد رسید. همینطور سفارش‌های لازم در زمینه‌ی اینکه این افراد بایستی درانتظار بروز علائم باشند، به دکتر مراجعه نمایند و یا این که در قرنطینه خانگی بمانند، ارائه خواهد شد.
با اینکه چنین ایده‌ای دیدنی و کاربردی به لحاظ می رسد البته بعضی از فعالان حوزه بهداشت نسبت به کارکرد آن ابراز شک کرده‌اند. برای مثال، فرزاد مستشاری هماهنگ کننده کهن فناوری داده ها سالم در وزارت بهداشت و سرویس ها انسانی ایالات متحده، اعلام کرده که مهم ترین بازدارنده پیش روی این فناوری اتکای بیش تر از حد آن به همیاری همگانی مردم میباشد که منجر می‌گردد نتوان تماما به آن اطمینان کرد.
همینطور به واسطه طبیعت اتصال بلوتوث، احتمال خطای متعددی در اینگونه برنامه‌ها موجود است. تحت عنوان مثال مستشاری اشاره میکند که در شرایطی‌که یک شخص مریض دریک سمت دیوار باشد و شما در طرف دیگر آن، بلوتوث تلفن همراه‌ها قربت بیش تر از حد به یکدیگر را تشخیص می دهند در حالیکه عملاً قابلیت سرایت بیماری از پشت دیوار نیست! این حادثه برای کسانی در طبقات گوناگون یک ساختمان هم قادر است چهره دهد و برنامه به نادرست مجاورت فیزیکی اشخاص را تثبیت کند.

 

 

یوتیوب ویدئوهای مدعا رابطه ویروس کرونا با فناوری 5G را حذف می‌نماید
مورخ نشر:1399/01/20

این روز ها شاهد شایعاتی عجیبی درباره‌ی روش‌های انتقال و معالجه ویروس کرونا هستیم، خبرپراکنی‌هایی که خسارات مالی و جانی اکثری را به یار و همدم داشته میباشد. جدیداً برخی از اشخاص ناآگاه با عنوان کردن تئوری نشر ویروس کرونا با فناوری 5G ایرادات بخش اعظمی را به وجود آورده‌اند، به همین استدلال یوتیوب تصمیم گرفته میباشد تا کلیپ‌های مربوط به این مورد را حذف نماید.

 

بعضی تیم‌های صورت‌بوک انگلیسی در امر رابطه فناوری 5G با ضعیف شدن سیستم ایمنی تن و در سود تکثیر ویروس کرونا در تمام تن مطالبی منتشر کرده‌اند و در سود، سه دکل مخابراتی پوشش این فناوری در بیرمنگام به حریق کشیده شد. اگرچه نادرستی این داعیه از به عبارتی نخست مشخص بود، ولی پست اینستاگرامی یک هنرپیشه آمریکایی و یک خواننده و تنظیم‌کننده موسیقی استرالیایی به ابهامات و شایعات در امر رابطه این فناوری و شیوع کرونا ادامه داد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 318 تاريخ : پنجشنبه 9 مرداد 1399 ساعت: 14:07

 در بازار قابل انعطاف افزارهای تلفن همراه و موبایل یار و همدم، کلمه و واژه ”نرم افزار” یا این که به صورت مختصر App طولانی تر از کلمه و واژه طراحی اپلیکیشن جا افتاده میباشد و این اصطلاح به عبارتی معنای اپلیکیشن کاربردی را می‌دهد که به عبارتی نرم افزار گوشی یا این که اپلیکیشن گوشی به آن گفته میشودنرم افزار گوشی چه می‌باشد؟ نرم افزار‌ تلفن همراه عبارت‌میباشد از از قابل انعطاف افزارهایی که رابطه بی واسطه با پردازنده‎های سیستم برهان تلفن همراه یاروهمدم دارا هستند و مستقیماً درخواست‎های یوزرها را انجام می دهندنرم افزار ها در تلفن همراه به طور بی واسطه دستوری را انجام میدهند که تماماً برای یوزرها ملموس و قابل رؤیت میباشددر‌صورتی‌که بخواهیم درباره‌ی نرم افزار تلفن همراه مثالی را بزنیم می بایست بگوئیم به تمامی قابل انعطاف افزارهای موبایل که استفاده کننده به وسیله آن ها به اجرای فرمانی در موبایل می‌پردازد نرم افزار اسم دارااستمثلا شما ممکن میباشد برای عمل های مالی بسته به اکانت بانکی خویش ممکن میباشد از نرم افزار تلفن همراه خزانه ملت، نرم افزار تلفن همراه خزانه پاسارگاد، نرم افزار تلفن همراه خزانه ملی، نرم افزار تلفن همراه خزانه سامان، نرم افزار تلفن همراه خزانه اقتصاد نوین، نرم افزار تلفن همراه خزانه سپه، نرم افزار تلفن همراه خزانه آینده و یا این که غیره به کارگیری فرمایید. و یا این که ممکن میباشد شما در زمان روز به به کار گیری از ابزارهای دیگری در تلفن همراه یاروهمدم خویش بپردازید. مثلا ممکن میباشد برای تعقیب کردن رویدادهای ورزشی از نرم افزار گوشی کانال سه استعمال فرمائید و یا این که برای تعقیب کردن برنامه های تلویزیونی ممکن میباشد از نرم افزار اندروید پخش زنده استعمال نماییدهمینطور برخی یوزرها که از روش دکان اینترنتی به خرید می پردازند ممکن میباشد از نرم افزار وب سایت های مانند نرم افزار تلفن همراه دیجی مال و یا این که نرم افزار تلفن همراه بامیلو استعمال کنندهمینطور مثلا ممکن میباشد نرم افزار بازی خاصی هم برای PC ارائه شود و هم به طور نرم افزار گوشی ارائه گردد که در‌این‌صورت‌ گسترش دهنده اپلیکیشن همت می نماید این بازی را بر مبنا دستگاه های دیجیتال ساخت کندبه عنوان مثال نرم افزار م وبایل clash of clans از مواقعی میباشد که برای انجام بازی برنامه نویسی شده‌استیا این که بازی angry birds یک کدام از دیگر از موردها نرم افزار تلفن همراه استگونه های نرم افزار تلفن همراه همگی این ابزارها که در دسترس شما قرار گرفته اند نرم افزار گوشی اسم دارا‌هستند که ممکن میباشد براساس مدل سیستم استدلال یک موبایل یار، برای اجرا مستلزم بستر و سیستم استدلال مایحتاج خویش باشند مرتبط با خویش باشند. یک نرم افزار تلفن همراه ممکن میباشد بر اساس سیستم دلیل اندروید باشد که به در‌این حالت بدین اپلیکیشن اصطلاحاً نرم افزار اندروید می‌گویندیا این که ممکن میباشد سیستم عالی که‌این اپلیکیشن را رئیس مینماید برپایه IOS باشد که در این‌حالت به آن نرم افزار IOS یا این که نرم افزار اپل می‌گویند. برای دیگر سیستم دست اندرکاران همانند ویندوز فون، بلک بری، جاوا، سیمبین و غیره نیز نرم افزار هایی بسته به گونه بستر سیستم استدلال پباده سازی شده‌استبسط دهندگان نرم افزار تلفن همراه، همانگونه که همت کرده اند براساس دستگاه های گوناگون نسخه های متفاوتی از اپلیکیشن را ارائه دهند، برای سیستم استدلال های مختلفی که ممکن میباشد بر روی گوشی به فعالیت رود نیز تلاش می‌کنند به ایجاد و پباده سازی نسخه های مختلفی از یک نرم افزار تلفن همراه بپردازند.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 387 تاريخ : سه شنبه 7 مرداد 1399 ساعت: 16:52

تولید قیمت در مخاطب
بایستی در رفتار نرم افزار خویش به ساخت طراحی اپلیکیشن قیمت در مخاطب اعتنا کافی داشته باشید. تولید بها در مخاطب را از چهار جنبه کاربردی می اقتدار آیتم باز‌نگری قرار بخشید. نخستین این که برنامه و نرم افزار شما بایستی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد. دوم این که پیروزی نرم افزار شما تا حد متعددی بدین مورد بستگی دارااست که تا چه حد می‌تواند بر روی شم مخاطب اثر بگذارد و او‌را با خویش یار و همدم نماید. سوم این که بایستی به‌این نکته اعتنا نمایید که نرم افزار شما تا چه حد و چه گونه قادر است در معاش مخاطب تحول تولید کند. در غایت این که نرم افزار شما تا چه حد میتواند معاش دیگر افراد را ذیل تاثیر قرار دهد. اعتنا به‌این کارداران در پیروزی نرم افزار نقش به سزایی داراست و می اقتدار اظهار کرد شما برای مخاطب خویش قیمت تولید نموده اید.

 

رئیس نرم افزار و ارزیابی بر آن
به عبارت بی آلایش، مدیر برنامه ها روند رئیس برنامه ها در حین چرخه قدمت آن ها میباشد. شما بایستی در حین چرخه قدمت نرم افزار که از پباده سازی تا سئو و تحویل به مشتری را مشتمل بر می‌شود همواره به مدیر و بررسی بر کارکرد نرم افزار بپردازید.

 

بر قراری رابطه با یوزرها آخری
خیر صرفا در پیروزی نرم افزار پباده سازی گردیده بلکه برای هر کسب و کاری برقراری رابطه با استفاده کننده آخری یک استراتژی کلان به شمار می رود. این فعالیت میتواند سبب به رضایت مشتری گردیده و  در غایت به کسب فایده و درآمد شما یاری متعددی نماید. بدین ترتیب می بایست استراتژی و رفتارهایی آیتم اعتنا قرار گیرد که استفاده کننده آخرین شما بتواند یک رابطه دو سویه با شما داشته باشد. بایستی بتوانید با یوزرها پایانی شما که به عبارتی مشتریان شما می‌باشند و به شما منفعت میرسانند رابطه صحیح و تعامل خیر برقراری نمایید. بهتر میباشد این رابطه دو طرفه باشد. و به سوالات و نیازهای آنها جواب دهید.

 

 

برقراری رابطه با استفاده کننده پایانی از عارضه ها پیروزی نرم افزار
مطمئنا در وب سایت های گوناگون با لیست نرم افزار های گوناگون روبرو بوده اید. مثلا در مارکت هایی مانند مایکت، بازار و یا این که در مارکت گوگل پلی لیست هایی موجود است که نرم افزار های متعدد را با دقت به حوزه کاری و خدماتی که ارائه میدهند در یک لیست قرار داده اند. برد نرم افزار ها می‌تواند برای صاحبان شغل ها ساخت بها افزوده کند. مزیت های متعددی که برای یک کسب و فعالیت در بازار دیجیتال و آنلاین امروز میتواند مهیا آید تا حد متعددی به پیروزی نرم افزار در آن حوزه کسب و عمل بستگی دارااست.

ولی بایستی اعتنا کرد که با اعتنا به کاربرد و کارکرد اپلیکیشنی که ایجاد می‌گردد معیارهای برد نرم افزار میتواند متغیر باشد. مثلا یکی‌از این معیارها می‌تواند کمیت باشد. یعنی این که نرم افزار ما چقدر بوسیله مخاطبان دانلود گردیده و چندین درصد مشتری های ما آن را دانلود کرده اند و آمار به کارگیری از نرم افزار چقدر بوده میباشد. یا این که در‌صورتی‌که برد نرم افزار را از واحد سنجش درآمد بخواهیم باز‌بینی کنیم بایستی ببینیم نرم افزار ما چقدر توانسته میباشد از شیوه های متعدد به کسب درآمد باعث شود مثلا این ترازو قادر است از روش فروش سرویس ها یا این که پرداخت باطن طرحی و بقیه طریق های درآمد زایی آیتم باز بینی قرار گیرد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 359 تاريخ : يکشنبه 5 مرداد 1399 ساعت: 15:16


گونه های نرم افزار های مکان یابی
نرم افزار های مبنی بر شرایط به تعدادی مجموعه تقسیم می گردند:

# 1 نرم افزار های کانال اجتماعی مبنی بر مکان جغرافیایی

یوزرها اکثر وقت ها مکان جغرافیایی خویش را به عکس ها و فیلم هایشان طراحی اپلیکیشن در شبکه‌های‌عمومی تگ میکنند. نشانی یک رستوران، یک باشگاه، یک باشگاه ورزشی یا این که یک مکان تفریحی. در طول چت با سایرافراد، ما ترجیح می‌دهیم که مکان جغرافیایی خویش را در جواب به پرسش "شما کجا میباشید؟" ارسال نمایید تا اینکه بخواهیم آدرسرا تایپ کنیم. این فعالیت بسیار معمولی خیس و سریعتر از تایپ کردن نشانی میباشد. نرم افزار های دوستیابی نیز با به کارگیری از تکنولوژی مکان یابی قابلیت جدیدی ارائه داده اند. این اپ ها به شما اذن میدهد تا شخص گزینه عشق خویش را در اطراف خویش پیدا فرمائید.

# 2 نقشه ها و ناوبری

اینک ما در زمینه‌ی بدیهی ترین نحوه برای پباده سازی نرم افزار های مکان یابی جغرافیایی کلام می‌کنیم. چنین نرم افزار هایی به یوزرها یاری میکند تا در بخش ها ناآشنا گم نشوند. خدمت های دوستداشتنی از این مدل نقشه های گوگل و نرم افزار های مختلفی می باشند که ترافیک را انتخاب می‌کنند.

# 3 ارائه سرویس ها

ارائه سرویس ها گوناگون با به کارگیری از تشخیص مکان استفاده کننده یک راه‌حل بسیار مطلوب برای تنی چند از نرم افزار های بر طبق حالت جغرافیایی میباشد. شما می‌توانید ماشین کرایه ای بگیرید، تحویل گل و طعام را صرفا با چندین کلیک انجام دهید، فارغ از اینکه معطل جواب اپراتور بمانید. در واقع داده ها پباده سازی یک نرم افزار مبنی بر مکان، نسبتاً به هر صاحب و مالک کسب و کاری که مایل به ارتقا وفاداری مشتری میباشد، خدماتی را ارائه خواهد بخشید.

 

# 4. تناسب اندام و نرم افزار های تندستی

نرم افزار های تناسب اندام در نقطع ی عطف آوازه خویش می باشند. سرویس ها بر اساس مکان از روش پیگیری مسیرهای پیاده روی و پیشرفت های ورزشی به صورت منظم به محبوبیت آنان یاری می‌کند. می‌توانید دستاوردهای ورزشی خویش را در شبکه های عمومی با پیوست کردن آمار ورزشی خویش به نقشه به اشتراک بگذارید.

# 5 حقیقت افزوده و بازی ها

بازیGo  Pokemon که عالم را در سال 2016 را فتح کرد، از خصوصیت وضعیت مکانی به کارگیری می‌کند. بر پایه ی GPS و نقشه های گوگل، نرم افزار به شما اذن میدهد تا " Pokemon " ها را در سراسر شهر بگیرید. علاوه بر این، این خدمت جنبه ی اجتماعی را دربرمیگیرد و بازیکنان را به گروه ها متصل می‌کند. بدین ترتیب، در شرایطی که شما میخواهید یک بازی تلفن همراه دارای هیجان بسازید، در امر پباده سازی یک نرم افزار بر اساس مکان تصور کنید، این عمل شایسته ترین رویه برای ترجمه ایده به حقیقت خواهد بود.

# 6 کشف کردن سرویس ها، ایده ها ها، تخفیف ها

نرم افزار های دارنده GPS  از این گونه Yelp و Foursquare می باشند که به یوزرها قابلیت و امکان می‌دهد تا بعد از بازدید از مکانهای متعدد آنان‌را سکو بندی فرمائید و امتیاز بدهید.

علاوه بر این، نرم افزار های بر اساس شرایط مکانی مانند P٪ P که به وسیله  SBS Soft پیشرفته میباشد، سرویس ها یا این که تولیدها با تخفیف (در شعاع 1 کیلومتر از استفاده کننده) را روی نقشه نشان میدهد. این تخفیف می‌تواند در مسافت 500 متری از محل و بعد از تایید صندوقدار اعمال شود.

# 7 نرم افزار هجرت

خدماتی که برای یافتن بلیط و آرامبخش پباده سازی گردیده اند، هنوز در بازار نرم افزار ها پیشرو میباشند. جای تعجب وجود ندارد این نرم افزار ها می توانند یک ابزار ضروری برای طرح ریزی مهاجرت و کسب و عمل شما باشند. در صورتی‌که مالک یک تاکسی مسافرتی می‌باشید، در امر پباده سازی نرم افزار مبنی بر مکان تصور کنید.

# 8 نرم افزار های GPS برای پیش گویی آب و هوا

یک ایده عالی دیگر برای پباده سازی نرم افزار بر طبق GPS پباده سازی نرم افزار پیشبینی آب و هوا می‌باشد. تیتر نمونه، Yahoo Weather از داده های شرایط مکانی برای بی آلایش سازی مراحل تعامل استفاده کننده با نرم افزار استعمال می نماید و تعداد اقداماتی که بایستی صورت بپذیرد را کم کند.

# 9 نرم افزار های مبنی بر شرایط مکانی برای بهبود کسب و فعالیت شما

این سرویس ها به موسسات اذن می‌دهد تا مکان جغرافیایی پرسنل خویش را ببینند، و حمل جنس ها را مبنی بر مکان پرسنل طرح ریزی نمایند.

پرسنل سرویس ها رختشویی ممکن میباشد از اپلیکیشن حالت جغرافیایی برای تولید شل ترین مسیر در بین مشتریان استعمال نمایند. علاوه بر این، کسب و شغل های آفلاین می‌توانند برنامه های وفاداری و اجرو پاداش های فردیبه مشتریان خویش ارائه دهند.

# 10 تجارت الکترونیک

خصوصیت جغرافیایی در نرم افزار های موبایل مانند eBay و آمازون به صورت قابل توجهی کیفیت تدارکات را بهبود میبخشد و به صورت مثبت بر تجربه استفاده کننده تاثیر میگذارد.

# 11 نرم افزار های حالت مکانی از موقعیت خطرناک آگاه می‌باشند

متاسفانه، عالم امروزی به آن اندازه که ما امید کنیم امن وجود ندارد. بلایای طبیعی و حمله ها تروریستی اکثر زمان ها چهره می‌دهد. به این ترتیب یک ایده هوشمندانه برای تولید یک خدمت شرایط جغرافیایی این میباشد که اطلاعات را با تجزیه و آنالیز عنا وین خبر ها در وبسایت های حوزه‌ ای گردآوری کرده و پوش نوتیفیکنش های متعدد از اتفاقاتی را که در حوالی استفاده کننده ممکن میباشد واقعه بیافتد را ارسال نماید. در واقع به یوزرها اذن می‌دهد تا درباره‌ی خطرها احتمالی بدانند.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 170 تاريخ : پنجشنبه 2 مرداد 1399 ساعت: 14:56